Veel gestelde vragen
Veelgestelde vragen over het bestellen en verzenden van producten
Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
Wij doen er alles aan om onze voorraad op peil te houden. Indien een product (tijdelijk) niet op voorraad is, staat dit vermeld op de productpagina van het artikel met eventueel een levertijd. Helaas kan het wel eens gebeuren dat een artikel toch uitverkocht is, in dit geval zullen wij contact met je opnemen om tot een oplossing te komen.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt betalen via iDEAL, Paypal, Klarna achteraf betalen, Bancontact, Sofortbanking, KBC/CBC en Belfius.
Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
De genoemde prijzen van de producten zijn inclusief btw en exclusief bezorgkosten, die door PostNL worden berekend. Jet at home hanteert één tarief voor verzendkosten, nl. € 6.50, voor zowel brief- als postpakketten (1 doos van max. 100x50x50 cm) binnen Nederland, € 9,50 voor België en Duitsland en € 14,00 voor Frankrijk. Voor overige landen binnen de EU gelden de tarieven die je vindt in het winkelmandje; dit geldt voor standaard pakketten (1 doos van max. 100x50x50 cm).
Bij bestellingen vanaf € 49,– worden, binnen Nederland, geen bezorgkosten gerekend. Maar indien het pakket afwijkt van de standaardmaat (1 doos van max. 100x50x50 cm) zijn wij genoodzaakt extra verzendkosten in rekening te brengen. Hierover zullen wij contact met je opnemen per email. Voor België is het franco leveren vanaf € 90, overige EU-landen franco levering vanaf € 120.00. Jet at home levert niet onder rembours. Jet at home ontleent zich het recht om wijzigingen in tarieven bij PostNL door te voeren in de algemene voorwaarden.
Waarom hanteren jullie geen brievenbusposttarief?
Brievenbuspakjes worden verzonden via het sorteerproces van de briefpost en hebben een minder uitgebreide Track & Trace. Hierdoor kan er geen navraag gedaan worden naar een brievenbuspakje bij kwijtraking, en helaas gebeurt dat bij brievenbuspakjes regelmatig. Gewone pakketten kunnen nagenoeg altijd getraceerd worden. Daarom heeft dat onze voorkeur.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Jet at home laat de bestellingen lopen via My Parcel en deze bezorgen via PostNL op het door jou opgegeven adres. Bij bezorging door PostNL zijn de actuele bezorgvoorwaarden van PostNL van toepassing. De artikelen worden door ons zorgvuldig verpakt voor transport. Jet at home kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de fouten van de bezorger.
Wat is de levertijd?
Alle bestellingen worden, na betaling, binnen 2-5 werkdagen bezorgd. Tijdens schoolvakanties en piekperiodes, zoals de decembermaand, kan de levertijd tot enkele dagen oplopen; dit communiceren wij altijd via social media. Soms zit er op een product een langere levertijd; bij meebestelling hiervan wordt de complete bestelling na binnenkomst van het betreffende product verzonden. Een product kan onverwachts toch uitverkocht zijn, ondanks dat het ‘op voorraad’ op de site staat, hieraan kunnen geen rechten worden verleend. Wij zullen je, indien er sprake is van een langere levertijd dan vermeld, zo snel mogelijk op de hoogte stellen hiervan. Heb je een spoed-levering? Neem gerust contact met ons op via de mail; dan gaan wij ons uiterste best doen om de spullen op tijd bij je te krijgen.
Mijn bestelling is geplaatst, kan ik deze volgen?
Als je jouw e-mailadres achter gelaten hebt, zul je na bestelling een bestelbevestiging ontvangen. Nadat we jouw bestelling hebben ingepakt, melden we deze aan bij My Parcel en zul je een Track & Trace ontvangen, zodat je het pakket kunt volgen. De informatie wordt meestal pas in de avond/volgende ochtend zichtbaar. Als je het pakket niet thuis in ontvangst kunt nemen dan kun je meteen bij bestelling kiezen voor een afhaalpunt bij jou in de buurt. Laat je het wel bij jouw thuis afleveren, dan volgt er 1 bezorgpoging uitsluitend op het huisadres met handtekening. Ben je dan niet thuis, dan ontvang je een briefje in de brievenbus en gaat het pakket naar een PostNL-punt en zal het pakket daar 2 weken blijven liggen. Is het pakket niet opgehaald tijdens deze periode, dan wordt het pakket retour gestuurd naar Jet at home.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Indien je een bestelling geplaatst hebt en je deze toch wilt annuleren verzoeken wij je zo snel mogelijk contact met ons op nemen via info@jetathome.nl. Wanneer je bestelling al verzonden is, kun je gebruikmaken van je herroepingsrecht via onze retourservice.
Hoe kan ik mijn producten terugsturen?
Ben je niet tevreden over je bestelling? Dan kun je deze binnen 14 dagen terugsturen. Voor meer informatie hierover en het benodigde retourformulier ga je naar onze retourservicepagina.
Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terugstuur?
Na ontvangst van het herroepingsformulier en de geretourneerde producten zullen wij het verschuldigde bedrag zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, naar je overmaken. Deze terugbetaling gebeurt via Sisow, dit zul je ook terugzien op je bankafschrift.
Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Ja, je kunt ook in onze webshop bestellen als je in het buitenland woont. De verzendkosten zijn € 9,50 voor België en Duitsland en € 14,00 voor Frankrijk. Voor overige landen binnen de EU gelden de tarieven die je vindt in het winkelmandje. Deze tarieven gelden voor standaard pakketten (1 doos van max. 100x50x50 cm). Indien het pakket afwijkt van deze standaardmaat zijn wij genoodzaakt extra verzendkosten in rekening te brengen. Hierover zullen wij contact met je opnemen per email. Voor België is het franco leveren vanaf € 90, overige EU landen franco levering vanaf € 120.00.
Jet at home levert niet onder rembours. Jet at home ontleent zich het recht om wijzigingen in tarieven bij PostNL door te voeren in de algemene voorwaarden.
Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Onderaan onze nieuwsbrief vind je de optie ‘uitschrijven van deze lijst’, hiermee kun je aangeven dat je onze nieuwsbrief niet langer wilt ontvangen