Wij zijn er t/m 1 juni even tussenuit om weer op te laden. De webshop is gewoon geopend; wij sturen alle bestellingen op na 2 juni en zijn dan ook weer bereikbaar. Lieve groet van Jet

Algemene voorwaarden fotografie

Algemene voorwaarden & veelgestelde vragen fotografie diensten Jet at Home

 

Algemeen
De fotograaf kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld bij lichamelijke dan wel materiele schade veroorzaakt tijdens de fotoshoot. 
De fotograaf behoudt het recht informatie op de website wat betreft tarieven en afspraken ten alle tijden aan te passen.
Bij het boeken van een fotoshoot gaat de klant automatisch akkoord met deze voorwaarden.

 

Hoe plannen we de fotoshoot
Na ons eerste mail- of telefonisch contact neem ik zsm telefonisch contact met je op voor een eerste kennismaking. Als we een samenwerking aangaan, stuur ik jou mijn contract toe en prikken we een datum. Voor de fotoshoot wordt een afspraak gemaakt die voor de fotografe en de klant beiden schikt.

 

Wat is een inspiratiegesprek?
Als ik het contract getekend heb ontvangen neem ik contact op met jou en bespreken we uitgebreid wat en waar we gaan fotograferen. Als je hebt gekozen voor het “jij bent jouw merk” pakket kan ik je desgewnst ook kledingadvies geven zodat jij helemaal matcht met de sfeerfoto’s.

 

Hoe verloopt de betaling?
Op de dag van de fotoshoot ontvang je de factuur. Zodra het bedrag is ontvangen, ga ik de shoot uitwerken en ontvang je binnen drie weken (na ontvangst van de betaling) de bewerkte foto’s via WeTransfer. Je kiest het aantal beelden van het gekozen pakket en ik zorg ervoor dat je daarna de foto’s zsm ontvangt. Je ontvangt de foto’s in hoge én in aangepaste resolutie, zodat je de foto’s voor alle doeleinden kunt gebruiken. Er worden geen RAW foto’s geleverd.

 

Hoe zit het met mijn privcacy?
Bij het boeken van een fotoshoot geef je Jet at Home toestemming om alle gemaakte foto’s te gebruiken voor zakelijke en commerciële doeleinden zoals blog, portfolio, nieuwsbrief, sociale media, fora, eigen gebruik en eventuele toekomstige activiteiten. Wil je bepaalde foto’s niet online terug zien dan kan dit overlegd worden. Jet at Home blijft ten alle tijden eigenaar van alle gemaakte foto’s.

Voor meer informatie verwijs ik je naar onze privacyverklaring.

 

Waar moet ik nog meer aan denken?
Bij publicatie dien je altijd enige vorm van naamsvermelding te gebruiken bij publicatie op sociale media kanalen of elders op internet.
Het bewerken van de foto’s door de ontvanger zelf is niet toegestaan.
Het is voor de ontvanger niet toegestaan om foto’s door te geven aan andere (commerciele) bedrijven zonder toestemming.

 

Wat te doen bij ziekte op de dag van de geplande shoot?

Annulering en/of ziekte fotograaf
Bij annulering of overmacht (bijvoorbeeld ziekte) van de fotograaf wordt u z.s.m. op de hoogte gesteld en heeft u de volgende keuze:

  1. We plannen een nieuwe datum.
  2. U heeft het recht het contract te ontbinden.

In alle gevallen van schade door afwezigheid van de fotograaf (door onvoorziene omstandigheden zoals bijvoorbeeld ziekte) is de aansprakelijkheid van de fotograaf beperkt tot het terugbetalen van door de klant reeds voldane bedrag of het plannen van een nieuwe datum.

Annulering opdrachtgever

  1. Indien de opdracht na bevestiging wordt gewijzigd of geannuleerd (bijvoorbeeld in geval van ziekte of bijv. een sterfgeval binnen de familie) dan zal er als eerste naar een andere datum worden gekeken. Indien verzetten niet gewenst of niet mogelijk is, dan zal 35% van het afgesproken bedrag door u als compensatie van de vrij gehouden dag worden betaald.
  2. Mocht er al werk geleverd zijn en u besluit de offerte te ontbinden. Dan biedt Jet at Home een factuur aan naar alle redelijkheid, van minimaal 35%, die door u dient te worden betaald voor de verrichte werkzaamheden.

 

© Jet at home

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *